dilluns, 14 de desembre del 2015

Sorpresa al nou número de Pesca d'Illes!

Avui, com cada pic que pas pel quiosc, he fet un guait a la prestatgeria on sé que hi ha les revistes de pesca i... bingo! Ja ha sortit el nou número de Pesca d'Illes! Content, l'he agafat, pagat i no havia sortit de la botiga i ja l'estava fullejant.

He començat mirant la secció que més m'agrada, la de les fotografíes dels aficionats. La tendència són els déntols i els caproigs. També les llampugues i raors de finals d'estiu. Cap novetat, però moltes cares de felicitat entre els fotografiats.


Després he anat fullejant els reportatges. De nou tornen a escriure sobre viatges de pesca a zones de Catalunya. Sempre em fan una bona enveja. Ja m'agradaria a mi anar a pescar per allà! També parlen de la pesca amb plometes, metralladores o sabikis (com us agradi més). Una pesca que fa un temps que practico i m'agrada molt. També hi ha un petit reportatge sobre Eging i diferents muntatges. I el plat fort està dedicat al curri de fons, una modalitat que tenc pendent i que s'està posant molt de moda. A més de tot això també hi ha un seguit d'articles molt variats que no deixaré de llegir.

De sobte he arribat a la secció de TV i Internet i m'he trobat la sorpresa: han fet la recomanació del bloc Pesca a Mallorca! Vull agrair des d'aquí a la gent de Pesca d'Illes per treure'm a la seva revista. És un honor i una alegria.


Poca cosa me queda per dir. Només que gairebé ja m'he llegit la revista sencera. Sempre se'm fa curta. I per cert, si això ho llegeixen els companys de Pesca d'Illes, jo tampoc menjo calamars a la bruta! jajajaja...

Salut i pesca responsable.
Pesca a Mallorca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada